ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ ТА ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (ОФЕРТА)
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “РЕСТМІ”
Сайт RESTME.UA це система з онлайн замовлення послуг з організації харчування у Закладах харчування та участі споживачів цих послуг у бонусній програмі РЕСТМІ.
Ці умови є Правилами використання Сайту RESTME.UA та Договором публічної оферти у розумінні статей 633, 641, 642 Цивільного кодексу України, в яких RESTME.UA публічно пропонує будь-якій фізичній чи юридичній особі, яка прийняла (акцептувала) ці Правила і Договір, можливість скористатися перевагами сервісу нашої Платформи та стати учасником бонусної програми РЕСТМІ, у зв’язку з чим, користуючись нашим Сайтом, Ви погоджуєтесь з наступними умовами:
1. Кодекс доброї репутації та сфера застосування
2. Загальні умови
3. Терміни
4. Реєстрація Облікового запису (особистого кабінету)
5. Публічна оферта та опис нашої послуги
6. Публічна оферта, бонусна програма та закреслені ціни
7. Конфіденційність
8. Безкоштовно для споживачів, платять тільки заклади харчування!
9. Розрахунки за послуги
10. Засоби комунікації та обмін інформацією
11. Рейтинг, пріоритетна програма та відгуки споживачів
12. Обмеження відповідальності
13. Право інтелектуальної власності
14. Чинне законодавство, юрисдикція та вирішення спорів
15. Про компанію РЕСТМІ
1. КОДЕКС ДОБРОЇ РЕПУТАЦІЇ ТА СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1. Мета РЕСТМІ - створити для людей зручні умови для пошуку, вибору та онлайн замовлення Послуг харчування, пропонуючи споживачам на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача найкращі Заклади харчування та вигідні пропозиції для найбільш зручного відпочинку та проведення різного роду заходів.
1.2. Для досягнення цієї мети РЕСТМІ дотримується таких принципів:
1.2.1. Нам важливо, щоб кожен споживач, який є Клієнтом РЕСТМІ, залишився задоволеним і знайшов на нашій Платформі Заклад харчування за своїми уподобаннями;
1.2.2. Наша Платформа пропонує понад 100 Закладів харчування різної цінової категорії по всій Україні, які розташовані у таких містах як: Київ, Одеса, Харків, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро, та інші, щоб споживачі, які є Клієнтами РЕСТМІ, змогли знайти і обрати для свого відпочинку Заклад харчування потрібного типу і класу: ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна, піцерія, кулінарія, кіоск чи інший заклад харчування незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності у сфері громадського харчування, а також ступеня доступності харчування та будь-яких смакових уподобань споживачів;
1.2.3. На Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача розміщується повна та актуальна інформація про перелік та вартість Послуг харчування, які пропонуються представленими на Платформі Закладами харчування, про чинні знижки та акційні пропозиції на Послуги харчування;
1.2.4. На нашій Платформі ми створюємо для споживачів, які є Клієнтами РЕСТМІ, всі умови для зручного пошуку, вибору та онлайн замовлення Послуг харчування;
1.2.5. Для забезпечення максимально зручного проведення свого дозвілля, наша Платформа пропонує споживачам, які є Клієнтами РЕСТМІ, різні варіанти онлайн замовлення Послуг харчування у представлених на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача RestMe Закладах харчування;
1.2.6. Через нашу Платформу Клієнти РЕСТМІ можуть перераховувати грошові кошти безпосередньо Закладам харчування у якості оплати замовлених ними послуг харчування;
1.2.7. Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам - наш центр підтримки клієнтів працює за графіком, що зазначається на нашому Сайті;
1.2.8. Ми завжди дослухаємося до вас та ваших побажань: наша Платформа - це той продукт, який гнучко змінюється під ваші найбільш вибаглеві потреби, що робить наш Сайт RESTME.UA та Мобільний додаток споживача RestMe зручними і доступними у використанні щоб завжди подобатися вам (нашим користувачам);
1.2.9. Ми цінуємо вашу думку - ми не редагуємо відгуки і публікуємо тільки ті коментарі, які не порушують чинне законодавство, і тільки тих споживачів, які дійсно відвідували Заклади харчування, що представлені на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача RestMe;
1.2.10. Ми надаємо споживачам Послуг харчування інформативні і зручні у використанні Сайт RESTME.UA та Мобільний додаток споживача RestMe, а Закладам харчування, які представлені на нашій Платформі, створюємо рівні умови для збільшення обсягів реалізації кінцевим споживачам ресторанних послуг та послуг з організації харчування, виготовлення кулінарної продукції, її реалізація та організація споживання відповідно до типа і класу відповідного Закладу харчування.
2. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
2.1. Відвідуючи, переглядаючи або використовуючи наш Сайт RESTME.UA та Мобільний додаток споживача і будь-які додатки через будь-яку платформу, та (або) замовляючи через наш Сайт та Мобільний додаток Послуги харчування, ви визнаєте, що прочитали, зрозуміли та погодилися із цим Договором публічної оферти та нижченаведеними Правилами використання Сайту RESTME.UA, у тому числі з політикою конфіденційності РЕСТМІ.
2.2. Ми залишаємо за собою право вносити зміни в Договір публічної оферти і Правила використання нашого Сайту, можемо змінювати, додавати або видаляти інформацію, яка може нести будь-який зміст. Ваша подальша робота з Сайтом RESTME.UA та Мобільним додатком споживача RestMe після внесених змін означає вашу згоду дотримуватися основних принципів його використання.
2.3. Сайт RESTME.UA, так само як і Мобільний додаток споживача RestMe, всі його сторінки, контент і інфраструктура цих сторінок, а також сервіс онлайн-замовлення Послуг харчування, які надаються через нашу Платформу, належать ТОВ “РЕСТМІ” (ЄДРПОУ 43792857), яке керує цим Сайтом і його контентом, та якому належить обліковий запис Сайту RESTME.UA.
2.4. Наш Сайт RESTME.UA та Мобільний додаток споживача RestMe є відкритими у мережі Інтернет, доступ до яких ми забезпечуємо виключно для вашого особистого, некомерційного використання, з урахуванням наведених нижче умов і правил.
2.5. Для вас ми створюємо всі умови для зручного пошуку, вибору та замовленню вами послуг у сфері громадського харчування та ресторанного бізнесу, які представлені на нашій Платформі, та сприяємо укладенню відповідних договорів про надання Послуг харчування між Клієнтами РЕСТМІ та Закладами харчування, які представлені на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача.
2.6. Всі матеріали, які включають в себе зображення, ілюстрації, малюнки, іконки, фотографії та текстову інформацію на нашій Платформі, захищені авторськими правами і є інтелектуальною власністю, що належить ТОВ “РЕСТМІ” (ЄДРПОУ 43792857). Усі товарні знаки, найменування виробів, назва компаній, логотипи є власністю відповідних власників і призначені виключно для персонального некомерційного використання. Забороняється відтворювати, публікувати, передавати, поширювати, змінювати, відображати продавати або брати участь у продажу матеріалів Сайту без попередньої письмової згоди ТОВ “РЕСТМІ” (ЄДРПОУ 43792857).
2.7. Відносини між нами і Закладами харчування, які представлені на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача як Постачальники Послуг харчування, регулюються окремими правочинами, що регулюють комерційну діяльність, яку ми ведемо з кожним Закладом харчування. Всі Заклади харчування мають професійні (комерційні) відносини із РЕСТМІ, коли надають доступ кінцевим користувачам до своїх Послуг харчування та/або сервісу через нашу Платформу.
2.8. Крім умов, правил і іншої важливої інформації, зазначених на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача, Заклади харчування мають право застосовувати та/або встановлювати власні додаткові умови і правила, які стосуються умов замовлення та надання Послуг харчування (включаючи ціни, бонуси, знижки, положення про обмеження відповідальності тощо).
3. ТЕРМІНИ
3.1. У цих Правилах і Договорі терміни вживаються у такому значенні:
3.1.1. "ТОВ “РЕСТМІ”", "РЕСТМІ", "RESTME.UA", "ми", "нас" або "наш" - означає Товариство з обмеженою відповідальністю “РЕСТМІ” (ЄДРПОУ 43792857), яке зареєстроване у відповідності до законодавства України, та знаходиться за юридичною адресою: 03150, м. Київ,вул.Ямська, будинок 41, офіс 1.
3.1.2. "Сайт RESTME.UA", "Сайт" - це сукупність програмних засобів та електронної (цифрової) інформації, пов’язаних і структурованих між собою та розміщених в мережі Інтернет, у межах унікальної адреси відкритого веб-сайту https://restme.UA, обліковий запис якого належить ТОВ “РЕСТМІ”, який є власником цього веб-сайту, та які забезпечують доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг через адресу мережі Інтернет за відповідним Інтернет-протоколом.
3.1.3. "Платформа", "Онлайн-платформа" - це відкритий у мережі Інтернет Сайт RESTME.UA та мобільний додаток споживача RestMe, на яких пропонуються Послуги харчування, що надаються Закладами харчування, які представлені на Сайті RESTME.UA, а також Мобільний додаток закладу харчування, який надає можливість постачальникам Послуг харчування керувати своїми пропозиціями на нашому Сайті.
3.1.4. "Мобільний додаток споживача" - це спеціально розроблена для різних операційних систем під функціональні можливості мобільних пристроїв комп'ютерна програма (програмне забезпечення “RestMe”), яка призначена для роботи на різних мобільних пристроях, права на яку належать ТОВ “РЕСТМІ”, яке безкоштовно поширює її через мобільні маркетплейси, та front-end частину якої Клієнт РЕСТМІ може завантажити і встановити на свій мобільний пристрій через інтернет, за допомогою якої користувач мобільного додатку через онлайн-систему може вчиняти правочини щодо отримання Послуг харчування, які представлені у мобільному додатку.
3.1.5. "Мобільний додаток закладу харчування" – це спеціально розроблена для різних операційних систем під функціональні можливості мобільних пристроїв комп'ютерна програма (програмне забезпечення) “RESTME PARTNER”, яка призначена для роботи на різних мобільних пристроях, права на яку належать ТОВ “РЕСТМІ”, яке безкоштовно поширює її через мобільні маркетплейси, та front-end, частину якої Заклад харчування може завантажити і встановити на свій мобільний пристрій через інтернет, за допомогою якої Заклад харчування через онлайн-систему може керувати своєю сторінкою на Сайті RESTME.UA, слідкувати за статистикою реалізації Послуг харчування через наш Сайт та Мобільні додатки споживачів.
3.1.6. "Обліковий запис (Особистий кабінет)" - це формалізований згідно зі стандартами мережі Інтернет запис на комп’ютерному обладнанні підключеному до мережі Інтернет, який створюється фізичною чи юридичною особою шляхом його реєстрації на нашому Сайті та використовується для послідовної ідентифікації, автентифікації і авторизації такої особи як Клієнта РЕСТМІ і користувача персональної сторінки на Сайті RESTME.UA, який надає Клієнту РЕСТМІ доступ до відповідної частини каталогів і програмного забезпечення Сайту, а також визначає права такого доступу.
3.1.7. "Клієнт РЕСТМІ" - це будь-яка фізична особа, яка пройшла попередню реєстрацію на нашому Сайті із внесенням певних облікових даних, на ім’я якої у системі Сайту створюється окремий обліковий запис, або яка завантажила через інтернет і встановила на свій мобільний пристрій Мобільний додаток споживача, та яка замовила, або замовила та оплатила через нашу Платформу Послуги харчування.
3.1.8. "Заклад харчування" - це представлена на нашій Платформі організаційно-структурна статистична одиниця у сфері громадського харчування, яка виробляє, доготовляє та продає кулінарну продукцію, булочні, борошняні кондитерські вироби та закупні товари, та відповідно до типу і класу закладу відноситься до ресторану, бару, кафе, їдальні, закусочної, піцерії, кулінарії, кіоску чи іншого закладу незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності з громадського харчування та ступеня доступності харчування будь-яким споживачам.
3.1.9. "Послуги харчування" - це послуги з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів, її реалізація та організація споживання відповідно до типу і класу закладу (ресторан, бар, кафе, закусочна, їдальня тощо), послуги з бронювання місць у залі Закладу харчування, з організації обслуговування різного роду культурно-масових заходів, організації дозвілля, інформаційно-консультативні послуги, та інші супутні послуги, які пропонуються Закладами харчування, що представлені на нашій Платформі, та які ви можете замовити через Сайт RESTME.UA;
3.1.10. «Пропозиція дня" - спеціально підібраний набор страв, який за необхідності формується закладом харчування як окреме меню для одного чи кількох споживачів, та реалізується закладом харчування протягом встановленого часового проміжку за спеціальною (акційною) ціною, яка зазначається поряд із дійсною (закресленою) ціною, у визначеній кількості таких меню;
3.1.11. "Бонусний денарій" — це особлива віртуальна одиниця, що є еквівалентною формою оцінки активності Клієнтів РЕСТМІ у накопичувальній бонусній програмі на нашій Платформі у системі RESTME.UA. Один нарахований Бонусний денарій дорівнює одній гривні грошової одиниці України.
3.2. Терміни, які не зазначені у цьому розділі, використовуються у цих Правилах використання сайту та Договорі публічної оферти у розумінні, визначеному чинним законодавством України.
4. РЕЄСТРАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ (ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ)
4.1. Для того, щоб ви могли користуватися нашим сервісом пошуку, вибору та онлайн замовлення Послуг харчування, вам необхідно безкоштовно зареєструватися на Сайті RESTME.UA (створити Обліковий запис) або завантажити Мобільний додаток споживача Restme на свій мобільний пристрій через інтернет. Особа, яка зареєструвалася на нашій Платформі автоматично стає Клієнтом РЕСТМІ.
4.2. З метою реєстрації на Сайті RESTME.UA вам необхідно:
4.2.1. заповнити реєстраційну форму;
4.2.2. погодитися з політикою Конфіденційності РЕСТМІ та надати згоду на обробку ваших персональних даних як Клієнта РЕСТМІ;
4.2.3. Погодитися із умовами Правил використання Сайту RESTME.UA та Договором публічної оферти, шляхом натискання кнопки «Я приймаю умови клієнтської угоди», розташованої у реєстраційній формі.
4.3. Під час реєстрації у реєстраційній формі ви обов’язково повинні зазначити такі дані:
- прізвище та ім'я;
- дата та рік народження;
- адреса електронної пошти
- номер телефону (далі буде використовуватися як логін для входу до Особистого кабінету);
4.4. Реєстраційна форма може містити інші поля, які ви обов'язково повинні заповнити. Обов’язкові для заповнення поля позначені “*” (зірочкою). Інші поля можуть бути заповнені за вашим бажанням.
4.5. Під час реєстрації Клієнт РЕСТМІ зобов'язаний зазначити у реєстраційній формі актуальну, достовірну та повну інформацію, за що останній несе повну відповідальність. Клієнт РЕСТМІ повинен підтримувати актуальність своїх персональних даних шляхом внесення змін до відповідних розділів в Особистому кабінеті. Обліковий запис, який містить неактуальну, недостовірну чи неповну інформацію, за відповідних умов може бути визнаний недійсним, а особа, на ім’я якої він був зареєстрований, не буде визнана Клієнтом РЕСТМІ.
4.6. З моменту реєстрації Облікового запису, ви приймаєте (акцептуєте) викладену у цьому Договорі публічну оферту, стаєте Клієнтом РЕСТМІ та отримуєте Особистий кабінет, в якому для вас відкривається віртуальний рахунок Бонусних денаріїв. Факт реєстрації Облікового запису засвідчує, що ви володієте українською та/або російською мовами, що у свою чергу позбавляє вас права посилатися на незрозумілість умов цього Договору як на підставу недійсності вашого прийняття (акцепту) публічної оферти, викладеної у цьому Договорі.
4.7. Логіном вашого Облікового запису є зазначений у реєстраційній формі ваш номер телефону, а паролем для входу до Особистого кабінету є визначений вами набір символів, які ви двічі ввели під час реєстрації свого Облікового запису. Логін і пароль є необхідною і достатньою інформацією для вашого доступу до свого Особистого кабінету на Сайті RESTME.UA. Ваша ідентифікація, як Клієнта РЕСТМІ, відбувається шляхом введення логіна і пароля для входу у свій Особистий кабінет.
4.8. Ви не маєте права передавати свої логін та пароль третім особам, та повністю відповідаєте за їх збереження, самостійно обираючи спосіб їх зберігання, а також відповідаєте за всю діяльність, яка буде відбуватися під вашим Обліковим записом.
4.9. Повторна реєстрація на вже зареєстровану адресу електронної пошти чи зареєстрований номер телефону неможлива.
4.10. Вчиняючи дії, спрямовані на набуття статусу Клієнта РЕСТМІ, а також дії, пов'язані з накопичуванням балів досвіду та нарахуванням чи списанням Бонусних денаріїв в межах накопичувальної бонусної програми, ви підтверджуєте, що ознайомилися із Правилами накопичувальної бонусної програми, згодні з її умовами і зобов'язуєтесь їх дотримуватися.
4.11. Ви маєте право у будь-який час припинити користування нашим сервісом та припинити свій статус Клієнта РЕСТМІ, шляхом заповнення в Особистому кабінеті відповідної форми заяви про ліквідацію Облікового запису.
4.12. Ми залишаємо за собою право призупинити або ліквідувати Облікові записи будь-яких Клієнтів РЕСТМІ та відмовити у використанні сервісу нашої Платформи у разі:
- шахрайських дій із використанням банківських карток;
- поширення спаму чи шкідливих програм;
- недотримання умов цих Правил та Договору публічної оферти;
-наявність в Обліковому записі неактуальної, недостовірної чи неповної інформації;
- відсутність по Обліковому запису будь-якої активності протягом 12 (дванадцяти) місяців.
4.13. Після ліквідації Облікового запису Платформа продовжує зберігати внесені до такого Облікового запису персональні дані.
5. ПУБЛІЧНА ОФЕРТА ТА ОПИС НАШОЇ ПОСЛУГИ
5.1. Засобами нашого Сайту та Мобільних додатків ми надаємо Онлайн-платформу, за допомогою якої Заклади харчування, під час професійного ведення бізнесу, можуть рекламувати, надавати маркетингову підтримку, продавати, просувати та/або пропонувати на ринку свої продукти та послуги для їх замовлення, придбання чи бронювання, та через яку Клієнти РЕСТМІ можуть шукати, знаходити, порівнювати, замовляти Послуги харчування та їх оплачувати.
5.2. Під час замовлення Послуг харчування через Сайт RESTME.UA, ви вступаєте у прямі, які мають юридичну силу, договірні відносини із Закладом харчування, в якого ви замовляєте Послуги харчування через наш Сайт, та який є безпосереднім Постачальником цих Послуг,
5.3. Забезпечуючи вас та Заклад харчування Платформою для пошуку, замовлення та оплати замовлених Послуг харчування, RESTME.UA не є постачальником замовлених вами Послуг харчування, та не несе жодної відповідальності за надання цих Послуг. З моменту, коли ви замовили на Сайті RESTME.UA Послуги харчування, ми діємо виключно як комерційний агент між вами і Закладом харчування, коли передаємо відповідні дані вашого замовлення відповідному Закладу харчування, який безпосередньо повідомляє вас про умови постачання Послуг харчування.
5.4. РЕСТМІ є комерційним агентом Закладів харчування, які представлені на нашій Платформі. Ми надаємо цим Закладам харчування послуги комерційного посередництва при здійсненні ними господарської діяльності шляхом укладення від їх імені, за їх рахунок та в їх інтересах правочинів із Клієнтами РЕСТМІ на отримання останніми, як кінцевими споживачами, Послуг харчування, представлених на нашому Сайті.
5.5. За умовами правочинів про надання послуг, які вчинятимуться між Закладами харчування та Клієнтами РЕСТМІ через Сайт RESTME.UA чи засобами Мобільного додатку споживача, Заклади харчування зобов'язуються за замовленнями Клієнтів РЕСТМІ надати останнім обрані ними Послуги харчування, а Клієнти РЕСТМІ оплачують через наш Сайт чи засобами Мобільного додатку споживача Закладу харчування повну вартість Послуг харчування та сумму доставки, які були замовлені через нашу Платформу, на умовах та в порядку, що зазначаються у цьому Договорі та Правилах, а саме:
5.5.1. Заклад харчування зобов'язується за замовленням Клієнта РЕСТМІ, який замовив у Закладі харчування столик, забронювати на визначені час і дату на ім’я Клієнта РЕСТМІ обраний ним у Закладі харчування столик, а Клієнт РЕСТМІ користується столиком і замовляє у Закладі харчування меню та сплачує безпосередньо у Закладі харчування повну вартість замовленого меню;
5.5.2. Заклад харчування зобов'язується за замовленням Клієнта РЕСТМІ, який замовив у Закладі харчування столик та меню, забронювати на визначені час і дату на ім’я Клієнта РЕСТМІ обраний ним у Закладі харчування столик та приготувати замовлене ним меню, а Клієнт РЕСТМІ сплачує Закладу харчування через наш Сайт чи засобами Мобільного додатку споживача повну вартість замовленого меню;
5.5.3. Заклад харчування зобов'язується за замовленням Клієнта РЕСТМІ, який замовив у Закладі харчування доставити меню за визначеною адресою, приготувати у Закладі харчування на визначені час і дату замовлене Клієнтом РЕСТМІ меню та доставити його за визначеною адресою, а Клієнт РЕСТМІ сплачує Закладу харчування через наш Сайт чи засобами Мобільного додатку споживача Restme повну вартість замовленого меню із урахуванням вартості доставки;
5.5.4. Заклад харчування зобов'язується за замовленням Клієнта РЕСТМІ, який замовив у Закладі харчування, приготувати меню для самовивозу, приготувати у Закладі харчування на визначені час і дату замовлене Клієнтом РЕСТМІ меню та передати його Клієнту РЕСТМІ у погодженому пункті самовивозу, а останній сплачує Закладу харчування через наш Сайт чи засобами Мобільного додатку споживача повну вартість меню, та отримує його у пункті самовивозу.
5.6. Вся інформація про Заклади харчування, перелік і обсяг Послуг харчування та їх вартість, яка міститься на нашому Сайті та у Мобільному додатку споживача, надається та контролюється Закладами харчування, які несуть повну відповідальність за її зміст, повноту, достовірність та актуальність. Ми не можемо перевірити та гарантувати точність, повноту або правдивість усієї інформації, наданої нам Закладами харчування, у зв’язку з чим, ми не несемо відповідальності за будь-які помилки, неточну, неправдиву чи неактуальну інформацію або ненадання інформації.
5.7. Наша Платформа не є і не повинна розглядатися як рекомендація або схвалення на користь якості окремих Послуг харчування, рівня, якості, умов або рейтингу чи типу закладу харчування будь-якого із представлених на нашому Сайті Закладів харчування.
5.8. Послуги харчування, які представлені на нашій Платформі, надаються лише для індивідуального, некомерційного замовлення. Тож ви не маєте права перепродавати, створювати зовнішні гіперпосилання, використовувати, копіювати, відстежувати (наприклад, за допомогою програм spider та scrape), відображати, завантажувати або відтворювати будь-яку частину контенту чи інформації, програмного забезпечення або інформації про Послуги харчування, що представлені на нашій Платформі, для будь-якої комерційної або конкурентної діяльності чи мети.
5.9. Будь-які претензії або скарги які стосуються надання Послуг харчування необхідно надсилати безпосередньо до Закладу харчування у найкоротший строк для ефективного їх вирішення, але у будь-якому разі не пізніше ніж протягом строків, встановлених Законом України “Про захист прав споживачів”.
6. ПУБЛІЧНА ОФЕРТА, БОНУСНА ПРОГРАМА ТА ЗАКРЕСЛЕНІ ЦІНИ
6.1. З метою вашого заохочення та збільшення кількості замовлень Послуг харчування, які представлені на нашій Платформі, ми запровадили для всіх без винятку Клієнтів РЕСТМІ, які постійно замовляють Послуги харчування через Сайт RESTME.UA чи через Мобільний додаток споживача RestMe, накопичувальну бонусну програму РЕСТМІ, що спрямована на надання вам знижок на вартість замовлених через нашу Платформу Послуг харчування, за рахунок використання накопичених вами Бонусних денаріїв.
6.2. Всі Клієнти РЕСТМІ, які зареєстрували Обліковий запис (особистий кабінет) на Сайті RESTME.UA чи завантажили Мобільний додаток споживача на свій мобільний пристрій через інтернет, автоматично (не на індивідуальній основі) стають учасниками накопичувальної бонусної програми РЕСТМІ, правила якої викладені у цьому розділі.
6.3. Бонусний денарій не є валютною цінністю (коштами), не перебуває в обігу та не є законним платіжним засобом на території України чи будь-якої іншої іноземної держави або групи іноземних держав, не є вилученим або таким, що вилучається з обігу, але підлягає обміну на грошові знаки, що перебувають в обігу, а також не є платіжним документом чи іншим банківським та фінансовим документом, які є засобами валютно-фінансових відносин, що виражені у валюті України або іноземній валюті, чи банківських металах.
6.4. Накопичувальна бонусна програма являє собою систему, яка встановлює диференційований відсоток нарахування Бонусних денаріїв за кожну Послугу харчування, яка була оплачена грошовими коштами через нашу Платформу, відповідно до якої:
6.5.1. Ви накопичуєте свій досвід користування Сайтом RESTME.UA та Мобільним додатком споживача, шляхом вчинення активних дій, передбачених бонусною програмою, за які вам нараховуються бали досвіду, кількість яких визначає рівень Клієнта РЕСТМІ у накопичувальній бонусній програмі;
6.5.2. Ви замовляєте і оплачуєте грошовими коштами через нашу Платформу Послуги харчування, за що вам нараховуються Бонусні денарії (відсоток кешбеку від вартості оплачених замовлень), які у подальшому ви можете витрачати на оплату через нашу Платформу Послуг харчування;
6.5.3. Розмір відсотка нарахованих Бонусних денаріїв за оплату одного замовлення прямо залежить від кількості накопичених балів досвіду (рівня Клієнта РЕСТМІ) - чим вищий рівень Клієнта РЕСТМІ, тим більший відсоток Бонусних денаріїв нараховується за оплату одного замовлення.
6.6. Нараховані бали досвіду та нараховані Бонусні денарії відображаються в Особистому кабінеті Клієнта РЕСТМІ протягом однієї доби з моменту оплати через нашу Платформу вартості Послуг харчування, або вчинення Клієнтом РЕСТМІ в межах накопичувальної бонусної програми активних дій. При цьому, для зручності нараховування та витрачання Бонусних денаріїв кожному Клієнту РЕСТМІ разом із Обліковим записом відкривається віртуальний рахунок Бонусних денаріїв.
6.7. Накопичувальна бонусна програма передбачає 50 (п’ятдесят) рівнів досвіду. Кількість нарахованих балів досвіду за вчинення активних дій, передбачених бонусною програмою, визначає ваш рівень Клієнта РЕСТМІ у накопичувальній бонусній програмі, при чому, крок для переходу до вищого рівня складає 2000 (дві тисячі) балів, а саме:
- перший рівень від 01 (одного) бала досвіду до 2000 (двох тисяч) балів досвіду;
- другий рівень від 2001 (дві тисячі одного) бала досвіду до 4000 (чотирьох тисяч) балів досвіду
- третій рівень від 4001 (чотири тисячі одного) бала досвіду до 6000 (шести тисяч) балів досвіду;
- десятий рівень від 18001 (вісімнадцять тисяч одного) бала досвіду до 20000 (двадцяти тисяч) балів досвіду;
- одинадцятий рівень від 20001 (двадцять тисяч одного) бала досвіду до 22000 (двадцяти двох тисяч) балів досвіду;
- дванадцятий рівень від 22001 (двадцять дві тисячі одного) бала досвіду до 24000 (двадцяти чотирьох тисяч) балів досвіду;
- двадцятий рівень від 38001 (тридцять вісім тисяч одного) бала досвіду до 40000 (сорока тисяч) балів досвіду;
- тридцятий рівень від 58001 (п’ятдесят вісім тисяч одного) бала досвіду до 60000 (шістдесяти тисяч) балів досвіду;
- сороковий рівень від 78001 (сімдесят вісім тисяч одного) бала досвіду до 80000 (вісімдесяти тисяч) балів досвіду;
- п’ятидесятий рівень від 98001 (дев’яноста вісім тисяч одного) бала досвіду до 100000 (ста тисяч) балів досвіду.
6.8. Ви можете накопичувати свій досвід шляхом вчинення в межах Накопичувальної бонусної програми активних дій, а також шляхом безпосереднього замовлення та придбання через нашу Платформу Послуг харчування, а саме:
6.8.1. Створення на Сайті RESTME.UA Облікового запису (особистого кабінету) чи завантаження Мобільного додатку споживача на свій мобільний пристрій через інтернет та реєстрація на нашій Платформі - 100 (сто) балів досвіду;
6.8.2. Оплата через нашу Платформу грошовими коштами Послуг харчування - 01 (одна) гривня/01 бал досвіду, при цьому, на суму, яка була оплачена Бонусними денаріями бали досвіду не нараховуються;
6.8.3. Залишення відгуку на нашій Платформі - 10 (десять) балів досвіду;
6.8.4. Участь у програмі “Приведи друга”: реєстрація по вашому прямому реферальному посиланню на нашій Платформі нової особи у якості Клієнта РЕСТМІ - 100 (сто) балів досвіду;
6.8.5. Участь у програмі “Приведи ресторан”: реєстрація по вашому прямому реферальному посиланню нового суб’єкта господарювання у якості Закладу харчування, який реалізовуватиме Послуги харчування через нашу Платформу - 100 (сто) балів досвіду.
6.9. За кожне замовлення Послуг харчування та оплату їх вартості грошовими коштами через нашу Платформу вам нараховуються Бонусні денарії (кешбек із вартості оплачених замовлень), при цьому, на суму, яка була оплачена Бонусними денаріями, кешбек не нараховується.
6.10. Кількість нарахованих Бонусних денаріїв за оплату одного замовлення залежить від рівня, на якому перебуває Клієнт РЕСТМІ у накопичувальній бонусній програмі, і розраховується у відсотках від суми оплачених через нашу Платформу Послуг харчування. При цьому, перехід Клієнта РЕСТМІ на один рівень вгору збільшує відсоток нарахування йому Бонусних денаріїв на 0,1% (нуль цілих одну десяту) відсотка, а саме:
- перший рівень - 0,1% (нуль цілих одна десята) відсотка Бонусних денаріїв;
- другий рівень - 0,2% (нуль цілих дві десятих) відсотка Бонусних денаріїв;
- третій рівень - 0,3% (нуль цілих три десятих) відсотка Бонусних денаріїв;
- десятий рівень - 1,0% (один) відсоток Бонусних денаріїв;
- одинадцятий рівень - 1,1% (одна ціла одна десята) відсотка Бонусних денаріїв;
- дванадцятий рівень - 1,2% (одна ціла дві десятих) відсотка Бонусних денаріїв;
- двадцятий рівень - 2,0% (два) відсотка Бонусних денаріїв;
- тридцятий рівень - 3,0% (три) відсотка Бонусних денаріїв;
- сороковий рівень - 4,0% (чотири) відсотка Бонусних денаріїв;
- п’ятдесятий рівень - 5,0% (п’ять) відсотків Бонусних денаріїв.
6.11. Бонусні денарії (кешбек із вартості оплачених замовлень) ви також можете отримати вразі участі у програмах “Приведи друга” та “Приведи ресторан”, при цьому, відсоток нарахування Бонусних денаріїв за цими програмами не залежить від кількості накопичених балів досвіду (рівня Клієнта РЕСТМІ), а саме:
6.11.1. За реєстрацію по вашому прямому реферальному посиланню на нашій Платформі нової особи у якості Клієнта РЕСТМІ, вам нараховується 2,0% (два) відсотка Бонусних денаріїв від вартості всіх Послуг харчування, які новий Клієнт РЕСТМІ оплачуватиме через нашу Платформу, при цьому, на суму, яка буде оплачена Бонусними денаріями, відсотки не нараховуються.
6.11.2. За реєстрацію по вашому прямому реферальному посиланню нового суб’єкта господарювання у якості Закладу харчування, який реалізовуватиме Послуги харчування через нашу Платформу, вам нараховується 2,0% (два) відсотка Бонусних денаріїв від вартості всіх Послуг харчування, які новий Заклад харчування реалізує через нашу Платформу, при цьому, на вартість Послуг харчування, яка буде реалізована за Бонусні денарії, відсотки не нараховуються.
6.12. Крім зазначених у цьому розділі підстав, Клієнтам РЕСТМІ можуть нараховуватися додаткові та/або акційні бали досвіду чи Бонусні денарії, умови нарахування яких ми можемо встановлювати для всіх Клієнтів РЕСТМІ у рамках додаткових акційних Програм. Інформація про правила нарахування додаткових та/або акційних балів досвіду чи Бонусних денаріїв розміщується на Сайті RESTME.UA, у Мобільному додатку споживача RestMe, або доводиться до відома кожного Клієнта РЕСТМІ іншим доступним способом.
6.13. Нараховані Бонусні денарії ви можете використовувати виключно у якості знижки для придбання Послуг харчування, шляхом замовлення та оплати через нашу Платформу Послуг харчування, частково чи повністю розраховуючись Бонусними денаріями, які на момент укладення вами правочину нараховані на ваш віртуальний рахунок Бонусних денаріїв та відображаються у вашому Особистому кабінеті. Ви не можете використати Бонусні денарії для розрахунку за придбані Товари (роботи, послуги) за межами накопичувальної бонусної програми РЕСТМІ, а також Бонусні денарії не можна обміняти на національну валюту України (гривню), чи на валюту будь-якої іншої іноземної держави або групи іноземних держав, у готівковій чи безготівковій формах, чи на будь-які інші валютні цінності.
6.14. Накопичені бали досвіду чи нараховані Бонусні денарії ви не можете передати чи відступити іншим особам, незалежно від того, чи є ці особи Клієнтами РЕСТМІ чи ні, а також не можете їх використати у інший спосіб ніж той, що передбачений цим розділом.
6.15. Нараховані Бонусні денарії ви можете використати лише протягом 365 (триста шістдесят п’ять) днів з дня, коли вони були нараховані на віртуальний рахунок Бонусних денаріїв, при цьому, система автоматично використовує у якості знижки для придбання Послуг харчування, саме ті Бонусні денарії, які найраніше були нараховані. Бонусні денарії, які не були використані протягом строку, зазначеного у цьому пункті, анулюються.
6.16. Після ліквідації Облікового запису, накопичені бали досвіду та нараховані Бонусні денарії анулюються і відновленню не підлягають.
6.17. Крім накопичувальної бонусної програми РЕСТМІ, Заклади харчування самостійно формують і відображають на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача Білети меню та за власний рахунок реалізують їх Клієнтам РЕСТМІ за спеціальними (акційними) цінами, які зазначаються поряд із дійсними (закресленими) цінами.
7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
7.1. Приймаючи ці Правила та Договір публічної оферти шляхом реєстрації Облікового запису (Особистого кабінету), ви надаєте свою згоду на обробку РЕСТМІ своїх персональних даних, які ви добровільно надали нам під час реєстрації або у процесі користування сервісом нашої Платформи.
7.2. РЕСТМІ обробляє ваші персональні дані з метою надання Клієнтам РЕСТМІ якісних Послуг, в тому числі, дослідження та аналізу таких даних, що дозволяють підтримувати і покращувати існуючі сервіси і розділи Сайту RESTME.UA, а також розробляти нові сервіси та розділи нашої Платформи.
7.3. RESTME.UA турбується про збереження ваших персональних даних. Для отримання додаткової інформації перегляньте наш розділ “Політика конфіденційності і використання файлів cookies”.
8. БЕЗКОШТОВНО ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ, ПЛАТЯТЬ ТІЛЬКИ ЗАКЛАДИ ХАРЧУВАННЯ!
8.1. Якщо не зазначено інше, наш сервіс безкоштовний для Клієнтів РЕСТМІ. На відміну від багатьох інших компаній, ми не стягуємо з вас окремої плати за замовлення вами Послуг харчування чи бронювання столиків через нашу Платформу, ми також не збільшуємо вартість замовлених вами Послуг харчування, яку декларують Заклади харчування, за оформлення вами замовлення чи бронювання столиків через нашу Платформу.
8.2. Зазначену у замовленні вартість Послуг харчування із включеними до неї податками і зборами Клієнти РЕСТМІ оплачують виключно Закладам харчування, від яких отримують ці послуги.
8.3. Заклади харчування оплачують за свій рахунок РЕСТМІ суму агентської винагороди (невеликий відсоток від вартості замовлених та оплачених через нашу Платформу Послуг харчування) лише після того, як Клієнт РЕСТМІ оплатить Закладу харчування та отримає від останнього замовлені Послуги.
8.4. Тільки тим Закладам харчування, які встановили комерційні відносини із RESTME.UA шляхом підписання відповідних правочинів, відкривається доступ до нашої Платформи для просування їх Послуг харчування та іншого продукту.
RESTME.UA - не така відкрита Платформа, як багато інших веб-сайтів у мережі інтернет, де суб’єкт господарювання може сам на власний розсуд пропонувати свій продукт. Ми не дозволяємо непрофесійним Закладам харчування просувати свої Послуги харчування чи інші продукти через нашу Платформу.
8.5. За окремими угодами із RESTME.UA Заклади харчування можуть підвищити свою помітність, збільшивши розмір агентської винагороди РЕСТМІ, або шляхом перерахування сумми грошових коштів з рахунку ресторану на рахунок ТОВ «Рестмі» (інструмент "Стати помітнішим на Платформі"). Використання інструменту "Стати помітнішим на Платформі", шляхом оплати більшого відсотка агентської винагороди або за додаткову оплату, в обмін на підвищення позиції в рейтингу Платформи, залишається на власний розсуд кожного окремого Закладу харчування і може бути використаний в міру комерційної необхідності останнього або щодо певних Послуг харчування.
8.6. Алгоритм визначення позиції Закладу харчування на Платформі враховує збільшення чи зменшення агентської винагороди і на її основі визначає Рейтинг такого Закладу харчування за замовчуванням. Привілейовані партнери РЕСТМІ (Заклади харчування) платять РЕСТМІ більшу агентську винагороду за підвищення їх позиції та помітності на Платформі.
9. РОЗРАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ
9.1. Через Сайт RESTME.UA та через Мобільний додаток споживача RestMe ви сплачуєте грошові кошти безпосередньо Закладам харчування у якості оплати замовлених вами послуг харчування. При цьому, за жодних обставин ми не діємо у якості офіційного продавця та надавача Послуг харчування. РЕСТМІ є комерційним агентом Закладів харчування, які представлені на нашій Платформі, та яким РЕСТМІ надає послуги комерційного посередництва.
9.2. Для вашої зручності на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача RestMe ми використовуємо мобільний додаток LiqPay, який є інноваційним та безпечним методом оплати ваших замовлень у режимі on-line. Надійність платіжного сервісу Liqpay підтверджена сертифікатами GoDaddy Secure Web Site, Verified by Visa і Mastercard SecureCode, які підтверджують повну відповідність системи обробки даних платіжних карток банка стандартам безпеки міжнародних платіжних систем Mastercard і Visa.
9.3. Замовляючи Послуги харчування через нашу Платформу, ви можете оплачувати всі свої замовлення засобами платіжного сервісу Liqpay шляхом використання:
- карток mastercard та visa будь-якого банку;
- інтернет банкінгу Приват24.
9.4. При оплаті вартості замовлених Послуг харчування через нашу Платформу засобами банківських карток, у Клієнта РЕСТМІ запитуються повні реквізити картки (номер картки, термін дії картки, код CVV). Для підтвердження виконання транзакції на ваш мобільний телефон, прив’язаний до банківської картки, приходить відповідний код підтвердження платежу. У разі оплати вартості замовлених Послуг харчування з використанням інтернет банкінгу Приват24 вам необхідно керуватися правилами останнього.
9.5. Ви оплачуєте замовлені Послуги харчування повністю (стовідсотково) за цінами, які були встановлені Закладами харчування на нашій Платформі на момент замовлення Вами цих Послуг. Додатково до вартості замовлених Послуг харчування ви сплачуєте комісію банку у розмірі 2,75% (дві цілих сімдесят п’ять сотих) відсотка від суми вартості замовлених вами Послуг харчування.
9.6. Грошові кошти списуються з вашого карткового чи банківського рахунків у момент натискання відповідної кнопки “ОПЛАТИТИ”. Оплачені вами через нашу Платформу грошові кошти протягом одного банківського дня автоматично і швидко зараховуються на розрахунковий рахунок Закладу харчування за вираховуванням відповідної банківської комісії.
9.7. Після оплати вартості Послуг харчування через нашу Платформу, ви отримуєте на свою електронну адресу або на свій телефон (смартфон) електронний документ, який оформляє використання платіжного сервісу LiqPay, та підтверджує факт ініціювання Клієнтом РЕСТМІ банківського платежу на користь Закладу харчування.
9.8. Всі платежі, сплачені Клієнтами РЕСТМІ через Сайт RESTME.UA чи засобами Мобільного додатку споживача, є транзитними і зараховуються безпосередньо на банківські рахунки Закладів харчування. Оплата вартості Послуг харчування через нашу Платформу вважається виконаною з моменту зарахування суми оплачених вами грошових коштів на рахунок Закладу харчування (дата валютування).
9.9. Якщо клієнт РЕСТМІ бажає відмовитись від сплаченного заказу до часу отримання замовлених Послуг харчування, він може відмовитися від замовлених Послуг та скасувати оплату, якщо ресторан надав на це згоду і ще не почав приготовунная страв. В разі, якщо скасування оплати буде підтверджено Закладом харчування та системою РЕСТМІ, Клієнт РЕСТМІ одразу отримує на свій мобільний телефон повідомлення про таке скасування, а протягом 30 (тридцяти) календарних днів на рахунок банківської картки, за допомогою якої був ініційований переказ коштів на оплату замовлених Послуг харчування, зараховуються грошові кошти за вирахуванням комісії банку.
9.10. Незалежно від того, як ви оплатили Послуги харчування, через нашу Платформу чи безпосередньо у Закладі харчування, а також не залежно від того, маєте ви відповідно до умов накопичувальної бонусної програми знижку на вартість замовлених вами послуг харчування чи ні, Заклади харчування оформляють та надають кожному Клієнту РЕСТМІ фіскальний чек РРО на повну (дійсну) суму вартості наданих Послуг харчування.
9.11. РЕСТМІ не несе жодної відповідальності за будь-яке (санкціоноване, несанкціоноване чи помилкове) списання грошових коштів із вашого карткового чи банківського рахунків, і не повертає будь-яких грошових сум, списаних або попередньо заблокованих на ваших рахунках Закладом харчування. Будь-які вимоги щодо повернення грошових коштів, навіть якщо ви маєте право на їх повернення, мають бути пред’явлені безпосередньо до Закладу харчування, який отримав ці кошти, або до учасника платіжної системи, який заблокував кошти чи платіж.
9.12. Ми залишаємо за собою право відмовити Клієнту РЕСТМІ в оформленні замовлення через нашу Платформу, або додатково запитати копії документів держателя банківської картки, якщо буде достатньо підстав вважати, що операція з використанням банківської картки, за допомогою якої був ініційований переказ коштів на оплату замовлених Послуг харчування, може бути визнана шахрайською або недійсною.
10. ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ТА ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
10.1. Заповнюючи реєстраційну форму, ви надаєте свою згоду на отримання від РЕСТМІ розсилок інформаційного, рекламного, комерційного та/або некомерційного характеру. Ми інформуватимемо вас шляхом надсилання вам SMS-повідомлень, повідомлень в месенджерах Viber, WhatsApp, Телеграм, на ваш телефон (смартфон) та/ або на електронну пошту, які були зазначені вами під час реєстрації Облікового запису, чи в Особистий кабінет, який ви отримали після реєстрації Облікового запису. За бажанням ви можете відмовитися від вищезазначених розсилок, шляхом надсилання нам відповідного повідомлення за посиланням, яке зазначається в отриманих вами SMS-повідомленнях, або у повідомленнях у зазначених месенджерах чи на електронну пошту, або шляхом відмови від розсилки через Особистий кабінет.
10.2. Після замовлення та оплати Послуг харчування через нашу Платформу, ви отримуєте повідомлення, в якому зазначається дата, час, опис і статус вашого замовлення, Заклад харчування та оплачена вами грошова сума. Ми також надсилаємо вам електронний документ, який оформляє використання платіжного сервісу LiqPay, та підтверджує факт ініціювання вами банківського платежу на користь Закладу харчування.
10.3. Після отримання Послуг харчування, ми можемо надіслати вам повідомлення з проханням заповнити нашу форму відгуків для оцінки вашого враження про Заклад харчування, який ви відвідали.
10.4. РЕСТМІ не несе жодної відповідальності за будь-який обмін прямими повідомленнями, який відбуватиметься за допомогою нашої Платформи безпосередньо між Клієнтами РЕСТМІ та Закладами харчування. РЕСТМІ не може гарантувати, що Заклад харчування належним чином і своєчасно отримає/прочитає, прийме до уваги або виконає ваш запит чи повідомлення.
10.5. Замовляючи Послуги харчування, Клієнт РЕСТМІ може зазначити іншу адресу електронної пошти та інший номер телефону (контактні дані), ніж ті, які він зазначив під час реєстрації свого Облікового запису. У цьому разі, обмін повідомленнями щодо цього замовлення, під час якого Клієнт РЕСТМІ надав інші контактні дані, буде відбуватися через зазначені ним нові контакти. Зазначення під час оформлення окремого замовлення іншої адреси електронної пошти та іншого номера телефону не тягне автоматичної зміни персональних даних, які містяться в Обліковому записі.
10.6. РЕСТМІ не відповідає за правильність наданої вами адреси електронної пошти та/або номера телефону чи інших персональних даних, якщо це стало причиною того, що ви не змогли отримати інформацію про замовлені вами Послуги харчування, або якщо ви взагалі не отримали замовлені Послуги.
10.7. Будь-які претензії або скарги які стосуються надання Послуг харчування необхідно надсилати безпосередньо до Закладу харчування у найкоротший строк для ефективного їх вирішення, але у будь-якому разі не пізніше ніж протягом строків, встановлених Законом України “Про захист прав споживачів”.
10.8. Через постійне оновлення та коригування інформації про наявність у Закладах харчування вільних місць, про доступні Послуги харчування та їх вартість, про наявність у Закладах харчування Пропозицій дня та закреслені ціни, ми радимо вам під час замовлення Послуг харчування робити знімок екрана (скріншот), для того, щоб за необхідності, ви могли довести конкретні обставини замовлення Послуг, на які ви будете посилатися як на підставу своїх вимог, претензій або скарг.
11. РЕЙТИНГ, ПРІОРИТЕТНА ПРОГРАМА ТА ВІДГУКИ СПОЖИВАЧІВ
11.1. Ми прагнемо, щоб результати пошуку Закладів харчування були для вас релевантними, тому рейтинг Закладів харчування на нашій Платформі створюється за замовчуванням і персоналізується для кожного Клієнта РЕСТМІ. Ви можете переглядати цей рейтинг за замовчуванням, використовувати фільтри та інші варіанти сортування, корегуючи таким чином пошуковий результат відповідно до інших критеріїв. При цьому, ми постійно удосконалюємо алгоритми для отримання результатів за замовчуванням.
11.2. Основними параметрами, які найбільш тісно корелюються зі знаходженням вами відповідного Закладу харчування, є такі параметри:
- особиста історія вашого пошуку;
- показник переходу зі сторінки пошуку на сторінку Закладу харчування (клікабельність);
- кількість замовлень, пов'язаних із кількістю відвідувань сторінки Закладу харчування на Платформі (конверсія);
- показники кількості замовлень Послуг харчування у Закладі харчування (включаючи скасовані і нескасовані замовлення).
11.3. На конверсію і клікабельність можуть впливати різні фактори, в тому числі оцінка Закладів харчування за відгуками Клієнтів РЕСТМІ, відсоток агентської винагороди, яку Заклади харчування сплачують РЕСТМІ на підставі договорів, окремі (персональні) комерційні домовленості між РЕСТМІ та Закладами харчування, стан виконання кожним Закладом харчування своїх зустрічних зобов’язань перед РЕСТМІ, а також участь Закладів харчування у відповідних програмах РЕСТМІ (рекламна програма, програма для Пріоритетних партнерів та програма підвищення помітності), які час від часу оновлюються, та які передбачають виплату Закладами харчування на користь РЕСТМІ більшого відсотка агентської винагороди.
11.4. На Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача ви можете залишати свої відгуки про Заклади харчування, за умови, що Послуги харчування були замовлені та оплачені через нашу Платформу, або якщо відвідування вами Закладу харчування підтверджується наданим скріншотом фіскального чека із Закладу харчування, в якому ви отримали Послуги харчування.
11.5. Залишити відгук можна лише протягом 1 (одного) місяця після отримання Послуг харчування. Кожен відгук, опублікований на нашій Платформі, доступний для наших відвідувачів протягом 12 (дванадцяти) місяців після дати публікації, та може бути подовжений на розсуд РЕСТМІ. Платформа автоматично визначає рейтинг відгуків за датою їх публікації.
11.6. Ми цінуємо вашу думку - ми не редагуємо відгуки і публікуємо тільки ті коментарі, які не порушують вимоги чинного законодавства України та відповідають моральним засадам суспільства
11.7. РЕСТМІ бере на себе зобов'язання стежити за публікацією відгуків і не публікувати відгуки, а опубліковані видаляти, у тому випадку, якщо вони містять:
- ненормативну лексику, непристойний зміст;
- агресивні висловлювання, прояв дискримінації, загрози чи образи;
- повні імена співробітників Закладів харчування, або висловлювання, адресовані особисто співробітникам Закладів харчування;
- спонукання до незаконної діяльності (наприклад, пов'язаної з наркотиками або проституцією);
- сайти, електронні адреси, телефонні номери, дані кредитних карток;
- конфіденційну інформацію фізичних осіб, яка на підставі закону має режим обмеженого доступу;
- коментарі на тему політики.
11.8. Ваші відгуки завантажуються до відповідної сторінки нашої Платформи з інформацією про Заклад харчування, з метою подальшого інформування споживачів про вашу думку щодо рівня сервісу Закладу харчування та якості надаваних ним Послуг. Ми також можемо використати ваші відгуки за власним розсудом, як то: з метою маркетингу, просування та покращення нашого сервісу (на нашій Платформі або платформах соціальних медіа, в інформаційних повідомленнях, спеціальних пропозиціях, додатках чи інших каналах, якими володіє, користується, або які контролює чи розміщає РЕСТМІ та/або наші партнери).
11.9. На Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача для Закладів харчування реалізована технічна можливість залишати свої відповіді на відгуки, які були опубліковані на нашій Платформі.
12. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
12.1. Матеріали та послуги Сайту RESTME.UA надаються «як є» без будь-яких гарантій. ми не гарантуємо та не несемо відповідальності за будь-які помилки, неточну, неповну, неправдиву чи неактуальну інформацію або ненадання інформації про Заклади харчування та їх Послуги. Ви розумієте і погоджуєтесь з тим, що використовуєте Сайт RESTME.UA та Мобільний додаток споживача на Ваш власний ризик.
12.2. Ми у будь-який час без повідомлення можемо вносити зміни у структуру Сайту RESTME.UA, його дизайн та інформаційне наповнення. Так само, Заклади харчування у будь-який час та без повідомлення можуть вносити зміни у перелік та вартість Послуг харчування, які вони пропонують через нашу Платформу, про чинні знижки, Білети меню та акційні пропозиції на Послуги харчування. При цьому, якщо інформаційні матеріали чи Послуги харчування на нашій Платформі застаріли, їх поновлення не є нашим обов’язком.
12.3. Ні РЕСТМІ, ані жоден з наших директорів, представників, співробітників, партнерів-афіліатів (дистриб'юторів), ліцензіатів, агентів та інших компаній або осіб, які беруть участь у створенні, спонсорстві, просуванні і будь-якої іншої діяльності, спрямованої на підтримку нашої Платформи, ні за яких обставин не несуть відповідальності за будь-яку шкоду (включаючи, але не обмежуючись шкодою від втрати прибутку, даних або від зупинення ділової активності), яка виникла внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання Сайту RESTME.UA.
12.4. РЕСТМІ не несе жодної відповідальності за Заклади харчування, за якість, відповідність, придатність і своєчасність надаваних ними Послуг харчування, а також не надає ніяких пояснень, гарантій або будь-яких умов, у тому числі встановлених чинним законодавством України, які стосуються надання Послуг харчування. У свою чергу ви підтверджуєте та погоджуєтеся з тим, що відповідний Заклад харчування бере на себе всі зобов'язання і несе повну відповідальність щодо надавання ним Послуг харчування (включаючи всі гарантії та заяви Закладу харчування).
12.5. РЕСТМІ не виступає як офіційний продавець Послуг харчування, які доступні на цій Платформі, а так само не продає і не перепродає ці Послуги. Скарги або претензії щодо Послуг харчування (включаючи ті, що пов'язані із якістю і вчасністю Послуг, запропонованою ціною тощо) повинні надсилатися безпосередньо до Закладів харчування, які обробляють такі звернення та вживають конкретних заходів для їх вирішення. РЕСТМІ не несе жодної відповідальності за вищезазначені претензії, скарги та зобов'язання.
13. ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
13.1. Якщо не обумовлено інше, всі права інтелектуальної власності (у тому числі авторські права) на все програмне забезпечення, необхідне для належного функціонування нашої Платформи, та/або яке використовується на Платформі, належать відповідно РЕСТМІ, Закладам харчування чи провайдерам.
13.2. Всі без винятку матеріали, які включають в себе зображення, ілюстрації, малюнки, іконки, фотографії та текстову інформацію на Сайті RESTME.UA, стиль, оформлення та структура Сайту RESTME.UA і Мобільного додатку споживача, тексти, бази даних та інші елементи вмісту нашої Платформи, у тому числі відгуки споживачів і переклад змісту, захищаються правом інтелектуальної власності (у тому числі авторським правом), які належать РЕСТМІ.
13.3. Усі товарні знаки, найменування виробів, назва компаній, логотипи належать РЕСТМІ або відповідним власникам і призначені виключно для персонального некомерційного використання.
13.4. У вас відсутнє право копіювати, відтворювати, публікувати, передавати, поширювати, змінювати, відображати, продавати або брати участь у продажу матеріалів Платформи, аналізувати екранні дані Платформи, створювати гіперпосилання на Платформу, публікувати, рекламувати, інтегрувати, об'єднувати, або використовувати Платформу чи її зміст, або наш бренд будь-яким іншим способом (включаючи будь-які переклади змісту) без письмового дозволу РЕСТМІ.
14. ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО, ЮРИСДИКЦІЯ ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
14.1. Ці Правила використання сайту та Договір публічної оферти, в яких викладені умови надання наших послуг регулюються і підлягають тлумаченню відповідно до законодавства України.
14.2. У всіх випадках, які не передбачені цими Правилами використання сайту та Договором публічної оферти, сторони керуються нормами чинного законодавства України.
14.3. Будь-які суперечки, що виникають у зв'язку з цими Правилами використання сайту, Договором публічної оферти та нашими послугами, вирішуються шляхом переговорів між сторонами. Якщо спір не може бути вирішений шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору, визначеному відповідним чинним законодавством України.
14.4. Недійсність частини цих Правил використання сайту та Договору публічної оферти не тягне за собою недійсності інших їх частин, оскільки можна припустити, що ці Правила використання сайту та Договір публічної оферти було б укладено і без включення недійсної їх частини.
15. ПРО КОМПАНІЮ РЕСТМІ
15.1. зручні умови для пошуку найкращих Закладів харчування, вибору та онлайн замовлення Послуг харчування на Сайті RESTME.UA та у Мобільному додатку споживача пропонує Товариство з обмеженою відповідальністю “РЕСТМІ” (ЄДРПОУ 43792857), яке зареєстроване у відповідності до законодавства України, та знаходиться за юридичною адресою: 03150, м. Київ,вул.Ямська, будинок 41, офіс 1.